lördag 7 juni 2008

Ishi klass III hund

Den här tävlingshelgen har nästan varit perfekt. Nej den har varit helt perfekt!






Min lilla Pish är numer en klass 3 hund, iallafall i hopp :)


Fredagen:
Hopp2 : Loppet kändes bra och vi hade en bra fart. Vi kom två och fick våran andra pinne.

Ag2: Disk. Jag kan bara säga att allt var helt pannkaka. Värmen hade nog gjort sitt både för mig och hunden.


Lördagen:
Hopp: Vi var det enda nollade ekipaget så vi vann och fick våran tredje hopppinne och vart uppflyttade! Fast det var väldigt nära en vägran men vi fick ingen, och då ska man ju inte klaga.

Ag2: Jag hade inte så stora förhoppningar. Jag hade missat banvandringen eftersom jag körde på hoppbanan, men man fick 6 min på sig att banvandra mellan medium och small. Men eftersom jag var starnummer 1 så hann jag inte banvandra så länge.
Men trots det nollade vi, och vann! Jag kunde inte tro det men vi fick våran första pinne i Ag2:an.

Så nu har jag två presentkort hos folksam som jag inte har någon nytta av, någon som vill köpa dom eller någon som vet någon som vill köpa dom?

Och grattis till Maria och Eros som tog sista agilitypinnen och blev ett renodlat klass 3 ekipage!
PS, måsta jag säga att vi GILLAR Väsby BK?!


6 kommentarer:

Eros & Dex sa...

Supergrattis igen tjejen. F*n va ni e bra du o Ishi :)

Kram Maria Eros & Dex

PS
tack för grattiset :)

Anonym sa...

Grattis till superhelgen! Förra säsongen var du lite deppig över många disk men det är glömt nu kan jag tro? :o) /Ullis, Diesel o Maq

Kattis & Tipsy sa...

Ni var helt fantastiska i helgen. Jätte bra jobbat!!

Anonym sa...

Grymt bra jobbat! Grattis grattis och grattis :D

kram
Liza

Anonym sa...

Grattis till upflytningen i trean och till alla pinnar+ vinster som ni har tagit i ett huj.
Grattis Grattis!
Mvh
Annso Nova Minus

Anonym sa...

Haloj!
Vi måste ses nu i sommar å låta våra två små sheltisar få träffas lite. Jag är ju super nyfiken på den lilla. Lägg ut mera kort också.
Kram
Annso Nova Minus